2010-09-07

Mer update

Inatt börjar jag jobba på "DKL" (nä, ni vet vad dom heter... dom levererar paket å sånt, har bara nån babylonnoja om att skriva skit om ens arbetsgivare på nätet; folk har ju fått skit för sånt?), via ett bemanningsföretag (även det anonymt!). Blev uppringd igår om det, var ett jobb jag bara sökte för att söka liksom; har skickat in en massa skit till en massa ställen och planterat seeds. Så ja... ser inte direkt fram emot det, men jag behöver pengar som fan och det är helt ok lön.

Får se hur det känns efter denna veckan men dom är tydligen desperata efter hjälp (intervju igår eftermiddag, TVÅNG på att börja inatt) så det väntar väl hur mkt jobb som helst om jag bara vill. (Minimikrav på att hoppa in 2-3 ggr/vecka.) Bemanningsföretaget har redan varit jävligt jobbiga och ställt en massa krav innan jag ens är anställd, så dom lever definitivt upp till sitt rykte och jag ser fram emot framtida jobbiga situationer med dom.

Slutar iaf 7 på morgonen och har hela dagarna och kvällarna fria samt att det är mån-fre jobb. Har potential att bli rätt neff ändå.

Annars händer inte så mkt, jag och Gösen softar vidare. Var inne i Stockholm igår igen: final i Gössören's tävling, som hon tyvärr inte vann. Sen blev det bio på företagets bekostnad, vilket var trevligt.

Ait, nu ska jag hämta ut vinterkläder som beställts från CALIRÖTTZ för det behövs redan här uppe.

Ser nån av er om mindre än en månad, peppar det som fan.

paz

No comments: