2009-11-27

Det började precis regna så bissarrt mycket att x antal bilalarm sattes igång...

och jag blev på nytt påmind om varför jag inte borde ge mig in på tidningsrundan igen. HA HA HA... Too late!

För övrigt var det en helt annan grej jag skulle skriva:

Funderat på det här med att flytta till USA alltså. Det är ju det jag hade velat mest i hela världen just nu. Men jag vill jobba där, inte plugga, för det kostar röven.

Nu råkar det ju vara så väl att jag känner en människa som är amerikansk medborgare... Och gifter man sig med en amerikan får man sitt amerikanska pass på direkten! Så nu återstår ju bara problematiken... Min blivande partner är en 40-årig homosexuell man... Men man borde väl kunna gifta sig och sen skilja sig efter man fått sitt medborgarskap? Fan, ska kolla upp det här alltså! Asbra historia att berätta för barnbarnen om några år.

Alltså: Nästa plan för livet - jobba ihop pengar till att bekosta en resa mot ett bögäktenskap och amerikanskt medborgarskap. Kommer ju bli ren hetta det dära...

1 comment:

Anonymous said...

Ja, troligen sa det ar