2009-11-27

Dagens request/tjänst:

Samtliga läsare och skribenter av BGM-bloggen samt BGM's medlemmar:

Gå in på Head Like Orange fan-sidan på Facebook och bjud in alla era vänner att bli fans. Jag menar det! :) Det tar bara någon minut och det hade betytt jävligt mycket... Dom behöver inte känna mig eller veta vem jag är eller vi är eller ja, det är väl lite meningen haha? Klarspråk: det jag menar är, vi skiter i om vår musik skulle vara nåt dom inte vanligtvis gillar; bjud in dom så dom får avgöra själva! Så gör er grej mina vänner... Och gör det nu också för fan. Jag hade blitt så glad så glad... Och om ni kommer på nåt annat sätt ni kan hjälpa oss få fler lyssnare så är det fritt fram att göra sin grej!

(Ja och just det, ni som har myspace-sidor av oss... logga in på ert gamla konto och bli vän med oss på myspace! Har skickat ut requests till er alla i tink, annars ser ni till höger längst upp på bloggen vart ni hittar oss)

Jag kommer vara på er!

Mycket kärlek

//Pierre

2 comments:

Jonkers said...

fixat!

Anonymous said...

tack len! :)

//GEEZY