2009-08-06

Huvud som en apelsin...

Hej yo! Jag har spenderat en del tid i studion och skapat konstig musik. (Sjukt pretto inledningsmening?) Ville bara ge en headz up om Head Like Orange. Det kommer dyka upp låtar på myspace inom kort och senast efter NY nångång ska väl skivan va ute för nerladdning.

Det kommer finnas lite för alla, några låtar är endast bra "pop" som alla kan ta till sig och annat vet jag, som stel bgm-are själv, kommer vara mindre lättsmält. Dock är allting enligt mig väldigt fett, och hoppas på att ni alla kommer hitta ett favoritspår efterhand.

Vi har gjort några riktigt jävla bra låtar, och något som jag är väldigt stolt över är att allt låter jävligt bra, rent ljudmässigt. Det är inte ens i närheten av nåt låt som uppstått av nån av mina beats. Detta är genomarbetad skit, och det är vad vi i vår umgängeskrets skulle välja att kalla "hetta".

paz

No comments: