2009-02-10

Kära vänner

Det skrivs lite nuförtiden. Det kan bero på att de saker som händer just nu antingen är för viktiga för att skrivas här eller för fattiga i jämförelse med det viktiga, och därför inte heller platsar.

Men jag ska snart komma på nåt lagom meningslöst att skriva, ge mig lite tid bara. Har ju en grej att inleda med:

Lystring, lystring! Gutta ska från och med IDAG börja rocka plånbok. Oja! Nu när jag har körkort (världens bräckligaste plastbit - kan sätta på att det är genomtänkt så att Transportstyrelsen (som numer gäller) ska kunna lura en på ännu mer pengar för varje gång man knäcker och måste ha ett nytt kort) så är plånkan ett måste! Jag har inte haft plånbok sen jag var tio, då jag istället kört på att ha lite kontanter löst i fickan sådär, ni vet min stil. Jag hittade iaf i min moders byrå en gammal plånbok av det klassiska märket "Duffy" men det var ju pinsamt, så jag slet av det lilla enblemet och har nu en helsvart, ganska sliten plånka.

Det var det, bra tider.

Och just det, London - Stand up tall! Vi saknar er mer för varje dag som går, mina vänner.

paz

No comments: