2007-11-14

NEFF!

OK, detta är inte ball egentligen men jag behöver skriva av mig pga av två saker:

Den första - "Tack ska du har PER!! Men jag måste avboka! Jag är inte i Stockholm i November! Nästa gång då!" - Ang. Klubbssson

Skrivet av the one and only "Neff Irizarry" som jag inte känner utan endast addade på Facebook för att han hette Neff (BGM förstår mig...). Bara jag som tycker det är ologiskt att inte kunna komma för att han inte är i Stockholm?

Är lite sugen på att svara och säga "Det är i Malmö, ditt sär!" Men... jag känner ju fan inte honom?
(och ja, han skrev säkert fel men det är roligare såhär...)

Andra grejen som är neijs är att jag tydligen blivit addad till "Neff Ie Y Edwards" Top Friends. Jävligt creepy eftersom, åter igen, jag endast addade människan för det otroligt softa namnet (BGM förstår mig...)

Jaja, det var allt för idag!

Ha det fint, mycket kärlek från eran kära Pierre aka Guttrickz

No comments: