2007-11-15

Hipsterhiphop är den nya skiten!

Jag hatade ganska kraftigt första gången jag hörde snubben vid namnet Adam Tensta. Anledningen: jag hörde ännu en jävel som nappade och körde på crunkskiten och jag blev sur. Igår blev jag dock positivt överaskad när MTV var på hos el Gös och "My Cool" spelades typ 10 gånger. Det är The Rumble möter hiphop (eller inte alls kanske) vilket i BGMs öron för tillfället kanske låter jävligt segt men jag drog iaf i samma veva som "My Cool" även ner "They wanna Know" - båda är svinigt softa, enligt mig då.

Speciellt "They wanna Know" gillas och på vilken det även finns en remix som Bettz reppar på sin blogg där ingen mindre än Afasi, Mange Schmöff, Organismen, Sex-femman, Leslie, Paragon, Lorentz, M. Sakarias, Sam-E, Adams-Ray, Flame, Alibi, Eboi, J-Son, Lazee (Snook åsså typ?) gästar. Ganska bra gästande där... mitt tips denna veckan!

piz

No comments: