2007-10-04

VIKTIGT, VIKTIGT!!!

EYO, jag och el gös var inne på Kamerateknik, dom fixar dv-band till DVDz... Ganska dyrt men ändå inte.

Planen: Vi delar på den feta kostnaden för att hooka en kopia, sen bränner vi resten själva, är ni med mig?

TYP priser, är sjukt osäker för jag och jasmin fick för oss olika saker när vi gick ut därifrån (när det gällde timavgiften), sen sket vi i det och fortsatte genda, iaf - typ nåt:

Startavgift: 70kr
Pris per timme: 200 spänn (typ 220 eller nåt var det)
Pris per skiva: 80 kr

alltså:
70
+80
+80
(två timmar går in på en disk, dvs 2 discz krävs för vi har 3 timmar)
+230 spänn per timme av skitx3

blir typ: 900 spänn

ja, jag är så slapp att jag inte ens räknar exakt på mina avrundade och gissade priser... Är egentligen bara osäker på den där timpengen för själva kopieringen men aja.

Det blir ju typ en hundralapp var bara, sen lite till för skivorna till den egna superkopieringen. Sen har alla ett alldeles eget ex av "Färd med Gend"! Jag är iaf jävligt sugen...

ÄR NI MED MIG?!

pizay

5 comments:

Anonymous said...

"...sen sket vi i det och fortsatte genda, iaf - typ nåt..."
haha!

Anonymous said...

men vadå.. sen när kan man inte göra detta själv?

Anonymous said...

sen det typ aldrig blir av? det går ju typ inte, asså när man hookar in sånt skit på datan tar ett jävla 20 minzklipp 4,5 gig typ... det kommer inte hända att någon kan fixa det på egen hand... är jag ganska säker på, och en hundralapp var är ju ingenting

Anonymous said...

är inte du pank?

Anonymous said...

är inte du skitstel? jävla sköbb