2007-07-11

Allmänt mög

Ska man kanske ta och börja med ett torrt skämt som ska ha varit roligt på möffet.

Vilket djur får mest sex på Roskilde (07)?
-Lergöken

Vill även citera Gutta från Roskildefestivalen.

"Det kan ju vara de lekigaste någonsin."

Gutta dissar El Maco´s textrad (vi smider planer om att riva Babylon) ur låten Mina Hundar då den pumpades från paviljongen.


Nu hade jag tänkt att gå över till uttryck(expressions(ja, jag reppar Hipp Hipp)) man borde använda mer. De kan va lite lökigt att använda dessa engelska uttryck, MEN de kan bli en soft grej om man gör de med jämna mellanrum.

"You got jokes"
-Sagt av min broder då jag sa att skulle få minst 50% av pengarna han fick för pantflaskorna.

"That´s a bitch move"
-Kan användas istället när man tycker att någon utfört en "fittig" handling. Känns ju igen från Canibus disslåt 2nd Round K.O

So I'ma let the world know the truth, you don't want me to shine
You studied my rhyme, then you laid your vocals after mine
That's a bitch move, somethin that a homo rapper would do
So when you say that you platinum, you only droppin Clue's

"Never forgive action"
-Något oförlåtligt helt enkelt. Direkt taget från filmen Style Wars.


Behöver jag ens nämna att vi drar på Fredag?!

PEPP, YEPP YEPP

La Pöff

No comments: