2007-05-02

"Hallelujah!"

Detta utropas på Little Brother-konserten på Mejeriet igår, av en smått övertänd slimkid då gruppen skojar till det och leker präst och skojpreachar lite... Detta är... ball grej nummer 1.
(blev iofs mindre kul då Phonte nån minut senare själv brister ut i ett hallelujah, men ändå!)

Ball grej nr. 2:

"We're not groupies though!"
Skriks av en stel åskådare från "balkongen" då gruppen undrar "Where the ladies at?"
Typ, vem påstod att du/(ni) var det? Bra känna-sig-förolämpad där!
Efteråt lades lite softa skämt på denna kvinnas bekostnad av Lillebror, neff!

Ball grej nr. 3:

Elias reppning av att han faktiskt tycker att Big Pooh ser ut som en bajskorv.
(Det är extra roligt då med tanke på hans namn, vilket jag inte överhuvudtaget nappade på förrän under hemresan) Jag är trög.

Ball grej nr. 4

Svingendad snubbe som stod brevid mig och skrek saker mot scenen ingen förstod, typ... Orka dra vad han sa och hela sammanhanget å skit; han var iallafall väldigt full och underhållande!

Andra små anekdoter:

Tål att reppas att det var en sjukt bra konsert, om något lite kort... ("typ som min kaijf höhöhö!")

Phonte ansåg mig vara sitt största fan (jag tar det dit!) och gav mig mest handskakningar å five:ningar på stället, props!

CHEA! Det är väl det...

Eller just det! Fyyfan vad Fredrik Lindskoug är stel, det är bissart!

Hörde jag pepp inför Nas?

See ya!

3 comments:

HUGH NEFFNER said...

fake rappers som ska hålla på o paja mina skämt! BOO!

Anonymous said...

eller hur? det suger! (fjorton suger...) "doit!" "shoow it!"

HUGH NEFFNER said...

loudah boogie!