2011-07-17

Defamation

Victören tipsade mig om "Defamation", vad den handlar om kan ni se här:



Den har tydligen gått på SVT ("DOX") men finns inte uppe längre så tanka den på piratbayen, eller se hela på tuben.

On the same note borde ni (om ni inte redan gjort det) läsa det här, det här, och det här. Speciellt den sista artikeln är väldigt intressant, precis som allt annat som rör Reepalu och Israel. Han får exakt samma behandling som exempelvis Finkelstein. Ang. anklagelserna från Wiesenthalcentret:

"– Han som skrivit det här sa nästan inget på mötet mer än att jag gjort den här liknelsen med antisemitism och sionism. Jag har aldrig sagt så. Jag har sagt att det alltid är farligt när en grupp uppfattar sig som mer värd en annan grupp människor. När människor säger att vi har rätt att ta er mark i anspråk för att vi har någon sorts tusenårigt löfte från gud att det här är vår mark, så skapar det konflikter. Så försökte jag beskriva det och då säger han att jag är antisemit. Man tar sig för pannan över deras sätt att dra ihop det här."

paz

1 comment:

Anonymous said...

Who run the world? Jews!