2011-05-25

Monstertrummor och Way Out West

Hittade en intressant video om ett klassiskt trumbreak. Som typ är kärnan till det mesta av all Drum n Bass. Feta exempel på hur breaket använts i andra låtar också.



I samband med detta började jag tänka på trummor som jag hade velat höra på Way Out West. Typ dem fetaste trummorna som någonsin spelats in på en raplåt.



Det börjar bli stressigt med biljetinförskaffandet nu? Dags att ta de dit? När kommer du hem Guttigy? Känns som att det är strax och det är verkligen då de gäller. För jag vet att du är med mig. Veniz börjar öppna sig lite, eller han sparar iallafall ihop ordentligt. Jackan är game och jag har för mig att Jonkören var sugen. Men iallfall, vi har varit duktiga på att snacka. Dags att handla.

1 comment:

Anonymous said...

eyoo, asså jag vet inte exakt när jag kommer men senast den 13e juni, förhoppningsvis tidigare, har helt å göra med hur allt löser sig med flytten hem osv. vilket just nu e helt oklart. men senast då.

hursom, jag å gösen är också game, gött att/om vi kan bli ett litet creew. men ja asså jag kan hooka när som faktiskt. men man vill kanske göra det tillsammans på nåt sätt, boka samma tåg osv? läste att om man köper tågticket å festivalticket genom sj, vilket man kan göra hehe, så får man tåget för 200 spänn eller nåt.. antar enkelbiljett då men ädnå billigt! så ja, jag vet inte.. lär ju va lugnt å sega ca två veckor till, men om ni där nere kännre att det e dags redan nu så kan vi ju starta en mailtråd eller nåt å ta tag i det?

gutta guttersson