2011-05-22

Digable Planets

Har hur mycket hip hop att ta igen som helst, vissa grejor har man av nån anledning bara aldrig lyssnat på. För mig var Digable Planets en av dom akterna. Känns löjligt att poängtera hur bra det är eftersom det ändå är en av de mest klassiska grupperna från 90-talet men: det är extremt jävla bra. För att kombinera detta med video-frossan jag just nu är inne i så ska det tilläggas att de förutom bra muzak har extremt snygga musikvideos, så tänkte ge exempel på det. För övrigt är Ladybug Mecca en av de bästa (och snyggaste) kvinnliga rapparna någonsin.

Checka:






paz

4 comments:

Apache-Kid said...

Det fina är att man alltid kommer ha massor av grejer man inte lyssnat på eller inte lyssnat på tillräckligt. Sen kommer man behöva om allt man har lyssnat på igen med "nya" öron.

ps

Dem långa inläggen uppskattas!

Apache-Kid said...

edit

Sen kommer man behöva lyssna igenom allt man har lyssnat på igen med "nya" öron.

Anonymous said...

haha när jag läste första kommentaren såg jag inte ens stavfelet/ordbristen hehe

kul att inläggen uppskattas! och ja, det e mos def väldigt neff att veta att man har asmkt bra skit att "ta igen"!

G-man

Anonymous said...

haha när jag läste första kommentaren såg jag inte ens stavfelet/ordbristen hehe

kul att inläggen uppskattas! och ja, det e mos def väldigt neff att veta att man har asmkt bra skit att "ta igen"!

G-man