2011-04-06

Jo såatteeee, Kanye är bokad till Way Out West... VEM SKA MED?


BRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAATTTATATATA!!!

För mycket pepp? Går inte!

Skrev detta jetteznabbt innan skolan tidigare så vill tillägga att jag kan tänka mig att dom flesta BGM:are behöver nån mer artist för att det överhuvudtaget ska bli aktuellt. Men jag själv planerar att hooka tic snarast. Skulle kunna dra endast för Mr West men nu kommer även ett favoritband of mine - Explosions In The Sky, som kommer vara skitbra, samt Wiz vilket kan bli småtrevligt. Är också helt säker på att det kommer fler tunga hip hop bokningar, får inte glömma att de ändå dragit dit Nas, hela Wu Tang osv. tidigare... Om dom bara hade fått Big Boi att masa sig dit också hade jag kunnat dö lycklig. Sen att man kommer få spel på alla hipsters där är en annan femma. Ai, detta blev svammel... Va säger ni? Blir det BGM i Götet ellllaaarrrr? Glenn väntar på oss...

paz

2 comments:

Anonymous said...

Jag är med!

BB

Anonymous said...

BOOM! :D

/G