2011-03-18

Update på allt

Min partner in crime här på bloggen är bortrest och jag har en löjligt jobbig hemtenta som tar ALL min tid.

Så nu vet våra kära läsare wassup!

Ett par grejor bör reppas:

1.Nate Dogg är död, det känns smått sorgligt. Han blev bara 41.
2.Ser fram emot den 25:e för då kommer Jasmin hem, pengar på kontot och med pengar på kontot ska en trimmer köpas, mitt hår bara kliar mig i fejset, är ovan vid den här skiten. It gots to go!
3. Såg trailern till Battle:LA igår och kände mig så enormt peppad på att se den, gärna på en enorm duk.
Känns som det kan bli en modern Independence Day eller något. Trailern ger mig sjuka rysningar (på riktigt) och kan tyvärr endast beskrivas med vad som ska vara vårt favorit hat-ord just nu;

EPISK:

(kolla på tuben så du får rätt format och kvalité på skiten!)

paz

No comments: