2011-01-11

Ni måste lyssna från början, och minst en minut in i låten... Men gärna hela



Sorry att jag vatt så dålli på bloggandet, ska försöka komma igen nu i dagarna. Kommer dock inte få min dator som jag trivs bäst vid (och där min årslista som jag inte vill hypa för den e rätt bull finns) förrän torsdag, tidigast. Så ha tålamod!

Vår nya lägenhet är iaf neff! Tyvärr får vi som sagt inte tag på våra grejor förrän i slutet av veckan då nissarna som bor i vår gamla lägenhet inte kommer till Uppsala förrän då. Bra att dom sa det innan.

Tänker även tillägga att jag och Gösen storhandlat idag och vi har mat så vi klarar oss resten av året typ. 3 kg kyckling, 2,5 kg fisk, 2 kg falukorv, 2 kg ris, 2 kg pasta och en jävla massa annat (2 kg morötter!). Min hemlis är att jag är en shopaholic när det gäller mat. Ai, det här sista stycket var skitbull.. Njut av kvalitetsmuzaken så hörs vi snart!

paz

No comments: