2011-01-13

"Mix Mix"



Har hittats Zwedens bästa affär här i Uppsala. Jasmin gick förbi av en slump och jag var tvungen att cykla dit för att se vad hypen var all about!

Tänk er Foodland utbudet, fast tio gånger sjukare grejor. En hel affär i storlek med typ Biltema med endast sådant skit. Blev jävligt deppig av att vistas där då utbudet verkligen bestod av gammalt skit som med största sannolikhet producerats av nån liten dude i Asien för typ tio år sen. (Hittade bland annat en sjukt solblekt tavla på Aqua.)

Anywho, hade kunnat fota hela affären men här är några godbitar av vad som såldes:

Åsnan- "Från producenterna som såg Shrek" WTF?


Bara episk (fan!) skiva med en sjukt läskig snubbe på omslaget. Bra skit.


Här hör man inte vad jag säger, tror Gösen råkade hålla pekisen för micken men jag reppar iaf att jag tror detta är en exakt kopia av ett bord Xzibit visar upp i sin MTV Cribs. Kolla in 05.20. Jag reppar mitt läskigt bra minne! (Reppa dom endast sjuka möblerna runt om)


Skylten löd: Vantar "Potatis", typ som för att förklara designen. HETTA!


Bra erbjudande på godis: 3 för tio 1 för nio!


Efter vårt besök på "Mix Mix" begav vi oss över parkeringen tills "Nelins".
En stor mataffär som enligt sin skylt stolt låg i "Librobäck/Börjetull" (eller bara fem minuters promenad från Luthagen, men fan reppa ditt/dina område(n) liksom!)

Här fanns både färgade morötter till specialpris samt konstigt bröd.



Ai, det var allt för idag.

paz

2 comments:

Anonymous said...

Shied! Flippat ställe. Känns som Rusta, fast sämre.

Hittade trailer till "Åsnan" eller "Donkey Xote" om den heter på engelska.

Lyssna på vad dem säger vid 1.29 :)

http://www.youtube.com/watch?v=YcASkdv105Y

BB

Anonymous said...

haha shied, det ändå e props för det måste va så att dom som gjort donkey xote har lite självdistans och skämtar om att det är en sjuk bootleg? såg sjukt tattig ut fö!

G