2011-01-12

Definition



Main Entry: epic
Part of Speech: noun
Definition: long story
Synonyms: heroic poem, legend, narrative, saga, tale

A word, whose meaningful definition(s)and correct applications are now obscured and have been raped to death mostly by the 25 and under crowd. It has been overused as "the" catch phrase used to describe a situation, person, event, movie, taking a shit,etc. The abuse and birth as a catchphrase has its origins among avid gamers and pretentious English majors.

Tycker att vi dödar denna trend nu.

2 comments:

Anonymous said...

(diggar att mitt senaste tweet här bredvid kickar ordet med STORA bokstäver hahah)

dock reppar jag som fan, har verkligen börjat störa mig på mig själv i situationer då jag egentligen vill säga nåt annat men ens hjärna är knullad. :( heheh



/G

Anonymous said...

Hehe har velat skriva det inlägget länge! Sedan nyår faktiskt. De behövde bara komma ut.

När man säger "episkt" i rätt läge är det mäktigt dock :)

BB