2009-12-08

Hejsan allihopa!


Asså jag utlovade ju att va på er så nu jag måste ju vara det... Jag är lite som Julle back in the day när han håvade in pengar: "DU! ...är skyldig mig tjugo spänn."

Så ja, gå nu in på facebooksidan och bjud in alla era vänner att bli fans av min och Ebbssons muzikband! Bara den unge kören som gjort det så vitt jag vet!

SHIED.

Och åter igen, Joan, Joniz, Veniz, Victoria... Logga in på era myspace-konton så jag kan bli vän med er...

Ok, det var allt.

Rövtråkigt inlägg det hära... får väl avsluta med att säga att "vi hörs, antingen via text.. eller video!"

"Så får ni ha det så jäävla bra!"

paz

2 comments:

Anonymous said...

Jag trodde att jag hade gjort de. Fast det kanske inte var så busenkelt som jag trodde. Jag vet inte vad som gick snett på facebook. Hur bjuder man in vänner? Bättre att fråga än att inte göra de känner jag.

-Veezy.

Anonymous said...

fan bra respons.. nä man går in på den sidan alltså sök på head like orange så kommer man in där..

under bilden på oss finns e knapp där man klickar "suggest to friends"

sen e det bara å klicka på polarna man vill bjuda in å ta "send invitations"

men ibland kan man bara ta typ 30-40 i taget annars åker dom inte iväg.. va nåt sånt skit en gång när ja gjorde det iaf.

aja, uppskattar att du kollat in det iaf!

testa gärna igen om du pallar!

ha det gott

//GUTTZI