2009-10-08

Check it out

Det var Gösen som hookade mig med alla dessa klippsen för några dagar sen, vilket var jävligt uppskattat så nu måste jag sprida det vidare. För det är extremt roligt.

Vi börjar från början:

Tydligen så har ju T-Pain försökt dissa Jay-Z utan att få nåt svar. Pga av hela auto-tune grejen antar vi? Höhö. Hursom, en rolig incident ägde rum för lite sedan när Jay uppträdde på Summer Jam, vilket ni kan kolla in här (spola till 1.57 typ):



Bra crashning och bra bröstning där när han precis går ut.

Aja, här har ni vad en ganska clean Jaysör har att säga om T-Pain tings:



Men så kommer vi till den roligaste, som vi borde dratt upp tidigare - nämligen fjanten "Lil Mama"'s crashning av Jay-Z's feta framträdande på VMA's. Det såg ut såhär: (Reppa feta klippet jag hittade för att visa vad som hände!)




Och dessa har med varandra att göra för det enda Jiggamannen gör förutom att igga henne är att säga "You T-Pain:in me?" eller nåt sånt... Koppling till klipp nummer ett.

Hursom, slutklämmen och det roligaste jag sett på länge: Här har ni en intervju med Lil Mama där hon pratar om saken och känner sig så missförstådd. Jag dör. Hon lever i en helt egen värld.

Aja, kolla in det:



Det var allt för mig.

paz

No comments: