2009-10-01

Broder Lejonhjärta aka Skönhet i Oändlighet aka James Russell

Vafan är det undrar ni? Jo det är jag, från den gamla goa tiden då det va ball att ständigt hitta på nya smeknamn, typ då när vi alla skaffade myspace och skrev kommentarer endast för att det var nytt o intressant. Ta mig tillbaks för fan...

Tipsar er alla att gå in på våra gamla sidor och läsa, har iaf själv hittat några klassiker. Exempelvis dessa från Elias gamla sida... Från mig:

Furious:
06 jul 2006 20:43

haha sköbb som hookar myspace, fast rätt soft ändå... du åker rätt in på min top 8!

när dyker grimeish upp maen?

reppar första kommentaren


Av JMC på en HELT torr myspacesida (originalet mannen, Logan):

13 nov 2006 18:23


jävligt grimeaktig sida du har män, det slår en i ansiktet när man kollar in din profil
//puleskum aka mörnligan


Som bara blir roligare av att jag bara nån dag tidigare skrivit:

din myspace e jäävligt grime!

Beteende från JMC som känns igen än idag? Ni minns nog allt på resan...("spindlar som bygger nät!")

ai... det var allt.

No comments: