2009-09-15

Alla som inte lyssnar på denna är rasister

Jag minns när jag fick denna av Broa Fett... han visade mig den på sin mp3 redan under vårt första möte hemma hos Simon, då han ville ha nån som gjorde beats att langa samples till och ni vet hur resten går... Detta var iaf hans baby, minns jag, och det var fan inte utan anledning. Jag lyckades aldrig göra nåt av den för jag tyckte låten var för jävla bra för att sno, därför blev jag även smått besviken på Mattes beat på den på Världish's senaste platta.

Hursomhelst, jag snubblade över den nu precis och ni måste fan lyssna, för såhär bra musik är sällsynt.



paz

2 comments:

Anonymous said...

Det var den allt broder lyssnar forfarande på den ibland

/Broa

Anonymous said...

Fan va kul att du svingade förbi! Ja, den är helt fantastisk...

//Furious-Per