2009-07-01

Grattis Per!

Jag är jävligt dålig på att önska mig grejor, så detta året sa jag till exakt alla att jag inte ville ha någonting alls. I sista sekund skämtade jag dock med min moder om att dessa två ändå hade varit skojiga att få (jend är alltid välkommet):



(fin polsk vodka det, hip hop stylee)

("smaken av London")

Med andra ord, detta är troligen vad jag kommer sippa på ikväll.

Förutom dom möjliga pavorna har jag även fått dessa två och kommer således att vara clean året ut:

(det är som ni ser inte jag på bilden och vet ej vilken färg jag har att vänta, vet bara att hoffen är clean)

Denna fick jag av Gösen imorse, trevligt. Det fanns till och med en liten story bakom den: När vi träffades så hade jag en sån här, lite annorlunda modell men ändå, och hon tyckte jag var clean i den och hon tyckte det var mysigt att minnas/se mig på det sättet osv osv. Med andra ord köpte hon den helt och hållet för sin egen skull.

Nu är det slutskämtat och det börjar (trots att kl är 11.30) bli dags att ladda för ikväll.

pz

2 comments:

Hofvandören said...

då lägger jag till det så som bör.
per vet om gåvan för att han tänkte köpa den och han vet om att den är ifrån alla.

Jonkers said...

JA, kändes som att hoffen va den enda som fick props där...

jag e inte missunsam....men ändå..haha