2009-04-01

När våren börjar närma sig

...blir jag jävligt peppad på jävligt mycket. Har sjukt mycket roligt att se fram emot...

Jag vill mest av allt just nu att det ska vara sommar, att Elias ska ha masat sig hem och att vi ska sitta på hans balkong på det infamösa DT med folle och luring. Shied, det kommer bli gottis.

Grej nummer två är ju NY... kommer bli galet. Nu när även Vic och Hofvandören är på kommer det bli ännu galnare. Jag ser oss glida in över det stora aijfet pumpandes "Lever för det här" eller "Alla jagar efter nåt" med riktigt breda leenden på våra läppar. (Den lilla parantesen här är ju då att jag när jag var 13 delade med mig av mina wigga-drömmar, vilket jag fick mycket hat för, och sa att min dröm var att flytta till en liten lägenhet i Brooklyn... Med andra ord har jag varit sugen på Neu Yorkzi ett bra tag.)

Nämde jag förresten att jag drar till Indonesien i en månad om en månad? Och att det snart kommer vara sommar?

Fuck me in the mouth... lyckorus.

paz

No comments: