2009-01-11

I wanna fuck a dog in the ass

Jag tror jag är den enda med ett jobb som innebär en konstant kö på säkert 20 pers (som aldrig tar slut) i x antal timmar. Där jag helt, helt själv, samtidigt ska:
Stå i kassan, springa bak och värma å fixa med deras mat, gå ut och servera maten, och samtidigt göra allt annat, typ hämta in disk från diskstället och diska.

Alla de sysslorna springer jag som en galning och gör helt på egen hand medan minst tjugo otåliga andra jävlar står å väntar på att få samma behandling. Till råga på allt det där så har jag INGEN rast och kan jobba en sån dag utan att äta någonting alls, och behöva handskas med så jobbiga människor att det finns inte. Addera svinmycket buller från alla kylar och skit, bisarrt höga pip från våra störiga microvågsugnar och jävligt mycket barnskrik, så har du svaret till varför jag har blivit en mycket bittrare (korrekt böjning?) människa under det senaste halvåret.

Detta är inte ok. Jag börjar bli rätt trött på det. De två första månaderna trivdes jag som fan på mitt jobb. Nu är det fanimej andra bullar.

Shit is bullshit. And on that note, om nån skulle ha några jobbtips bara sådär som inte reppats innan så säg till. Jag kommer välkommna varenda ett med öppna armar.

Tycker vi om detta bölinlägget? Bloggen är absolut inte död, men min inaktivitet har iaf berott på att jag inte haft mycket mer jag velat säga än just det här. Så tack för mig.

peaz

No comments: