2008-12-07

Detta trodde man aldrig skulle hända

Kom att zoona på när vi gick i typ sjuan, åttan sådär... Och denna låten. Shiet, nu ligger det en video med Ja Rule på BGM-bloggen men det är ju inte vilken låt som helst.

När Jay-Z släppte The Blueprint minns jag att Lindan (om det nu var han som recenserade den) sa att "Song Cry" var bästa hip hop-låten med ordet Cry i sedan "I Cry" med Ja Rule.

Kan inte annat än hålla med. Detta är hands down en av de mysigaste hip hop-låtarna som finns. Sätt på den en regnig augusti/septemberdag å förstå vad jag menar. Man blir alldeles varm i kroppen när Ja Rule i början står och gråter och låten sen kör igång.

Sen blir ju videon bara lökig och jag orkar inte titta. Men låten bör iaf lyssnas på. Jag har för övrigt alldeles för mycket kärlek för jiggy-eran, men fuggit, jag reppar mig själv, anå.

(om det inte skulle funka http://www.youtube.com/watch?v=LzSN-0qriy0#)

im outi

No comments: