2008-10-11

This goes out for those that choose to use disrespectful views on the king of NY..

Hiphop i all ära men one of these days ska jag göra en Fear and Loathing in Las Vegas och samla ihop allt knark jag kan hitta och sen ska jag knarka det och bara lyssna på den här låten på repeat: The Kingsmen - Louie Louie

Återfann för övrigt min kärlek till den genom att ögna igenom Rolling Stones 500 bästa låtar evah-lista. Det är en småstel lista annars, uppenbarligen ihopsnickrad av mossiga, 60-talsdyrkande gubbstruttar för the enjoyment av andra mossiga, 60-talsdyrkande gubbstruttar.
Den innehåller typ 6-7 hiphoplåtar, som känns lite som om de bara har slängts in för sakens skull och Eminem är tydligen bästa rapparen någonsin för han har hela två låtar med på listan (Lose Yourself och Stan). Han tycker jag är duktigt överskattad. Eller så är det bara det där fulblonda håret som stör mig. Sånt hår håller ingenstans. Ja, M.Sakarias, du hörde mig.

Biggie däremot platsar inte alls på listan. Disgrazia!!!

No comments: