2008-08-20

All I Need

"Nike Airs - check!"

Eller så kanske han inte ens säger?

Min lista ser iaf ut såhär:
  • Jobb
  • Pengar
  • Körkort
  • Jasmin
  • Gend
Bra info är att: Jag har övningskört från och till, max två gånger i månaden, sen jag var 16. Det är jävligt lyckat. Idag fick jag då hem mitt andra körtkortstillstånd. Hur flippat är inte det? Längtar ganska kraftigt till då jag och Ingo har gått handledarkursen så jag kan börja köra på riktigt och ta mitt körtkort. Känns som det är på tiden. Shied.

Jag ska för övrigt aldrig köra bil. Jag är alldeles för conscious för det.

För dom som inte fattade början av inlägget: Hey!
Jävligt fin Jigga på den bilden alltså.

paz

1 comment:

Anonymous said...

har du jend då? om du inte har jend, men däremot pengar så kan du byta pengar mot jend i vissa "butiker" eller hos "langare".