2008-07-08

Upppiffningen! Vad tycker vi om dom många p:na? Eller att jag skrev "p:na"?

Jackören kom med det excellenta förslaget att slänga in lite länkar och polls och ting. Så jag tänkte mecka lite med det! Eftersom det är jag som är the mastermind och även är det vi kallar för "BAOUSS"! så får det helt enkelt fungera så att ni skriver vad ni vill ska finnas här till höger, så fixar jag det. Makt korrumperar - glöm aldrig!

Första pollen ber jag om ursäkt för till våra många läsare men svara gärna om du/ni har lust! Och ja, till Jakob: Eftersom det är jag som meckade den så var det ju givet att det blev minsta och inte största, du vet vad jag menar. Jag inleder även pollen med att rösta på mig själv vilket just nu ger mig 100% av rösterna och även ledningen! Oh shied! Dags att rösta!

Dränk mig i förslag!

paz

11 comments:

Anonymous said...

ahaha!! Cleant som fan! Men varför är vi bara fyra som är nominerade, haha, är de andra redan avskrivna? jag röstar för övrigt på mig själv för att göra det spännande!

Anonymous said...

anledningen är att jag gillar att rusha tings och det fanns bara fyra fält att fylla med alternativ och därför tyckte jag att vi var den fantastiska fyran! ska dock kolla in om det går att uttöka haha

Anonymous said...

gick inte att uttöka möget så vi får köra på detta, shied, ska bli riktigt spännande faktiskt!

Anonymous said...

Ja verkligen. Fast Pidde alltså, kan han ha liten? Jag menar ju han är gigantisk i övrigt? Jag tycker det är fint att vi låter äntligen låter internet ta del av dessa viktiga diskussioner

Anonymous said...

grejen är att jag såg faktiskt piddes "snolle" i fredags när han och jag bytte om efter nattdoppet... men jag avslöjar inget mer än att det ligger nåt i det du säger. ganska bra snack genom kommentarer här också, jag gillar det

Anonymous said...

hahaha, ja det här är svinbra..

jag undrar lite över Joans byxsnok för övrigt. Jag tycker han håller snacket om den rätt mycket "on the downlow", som man säger om man är en wiggah niggah. och vad kan det tyda på, att han är helt enkelt är cool och säker på storleken eller att den helt enkelt är pinsamt liten? hmmmzzzz......

Anonymous said...

fucket, nu facebookar jag bloggen.. vi behöver fler röster

Anonymous said...

Jag vill ha en länk eller iallafall ett JÄTTESTORT (gärna med guldram) foto på mig någonstans på bloggen!

Anonymous said...

Jag är ju faktiskt också med i bgm :( hur liten penis tror ni jag har?

Marybelle said...

Jag som alltid har trott att killar typ mäter sina könsorgan i grupp ungefär andra gången de ses. To get it over with liksom. Antar att det är en liten missuppfattning efter att ha läst alla vilda spekulationer, haha. (Jag vill också kunna rösta på Jasmin, som jag för övrigt aldrig kommer kunna benämna som gösen. Jävulskt liten penis kanske men mkt stake)

Anonymous said...

Haha det borde vi kanske gjort. fast nu blir det mer spännande och lite mystiskt liksom, man måste typ samla information i det tysta och dra slutsatser utifrån det... haha

1-1-1-1 nu, shiettttt spännande som fan..