2008-07-28

Gend är tjockare än vatten

Det känns nästan lite bull när man tycker att det inlägget som för tillfället är överst är soft, att skriva ett som kommer ta upp dess plats. Så jag inleder detta inlägget med att propsa och uppmana till att läsa det under.

Anyways så var jag hos min käre far i helgen. Detta händer inte allt för ofta, och tillfällena har blivit färre och färre för varje år. Men det är så det är när ens far bor en timme bort. Det som även händer är att nån av dina polare lägger "Jag vet inte ens hur din farsa se ut". Missförstå mig inte nu, försöker inte komponera något depp-inlägg här. Jag tänkte istället lägga upp en trevlig bild på Daddy-O i sitt esse!

Detta är min far när han clean:ar sig på en Jet Ski.

Som vissa vet (men långt ifrån tillräckligt många) så har jag två sjukt snygga brorsor (egentligen tre, men detta inlägget handlar om Hässle-borna).

Detta är Ola

Detta är Jens

Är sjukt avis, dom kommer hooka så mycket cats alltså...

Som om det inte var tillräckligt mycket familjestuff så måste det tilläggas att både berget som heter detsamma som vi gör i efternamn och även bryggeriet som brygger "vår" bröff, besöktes när dessa tre+en till var ute och reste och svingade förbi Österrike. (Och nä, jag skriver inte ut mitt efternamn för då hittas bloggen om nån i min familj får för sig att googla vårt namn, tro mig-det händer, och det orkar man ju inte)
Berget

Jendet
paz

No comments: