2008-02-02

Om du vill må riktigt bra så har jag ett tips!

Sätt på antingen:
Morgan Heritage-Jah Comes First
eller
Junior Kelly-Give Me Strength (reppa den där Bush Fire Riddimen...)

Fyfan, tar mig tillbaks till sommaren -06 rakt av. Fan Hoffen, kommer du ihåg mina/(våra) kungliga reggaeblends som var med på bo01 (och överallt annars där man vistades!) ??? Man saknar den skiten en smula asså. Och varför inte Sizzla med Be Strong? "When they reminisce..."

För att göra det riktigt officiellt får vi nog runda av med en av de klassiska raderna som satte igång allt:

"Nog om min bakgård och Per's smulande//Jag tar det tillbaks till Ven och allt pulande" - JMC

Dom som vet dom vet... Var det så jävla konstigt att vi i sinnet levde kvar under sommaren hela den hösten och vintern? Eller att vi har gjort och gör exakt samma sak i år igen? Är det konstigt att jag är lökigt sentimental just nu? Svaret är lätt som fan att lista ut, och BGM-liv är verkligen all it's cracked up to be,

inga undantag.

pz

1 comment:

Anonymous said...

haha shiied, kommer du ihåg mörn/gend veckan??