2007-11-06

Vad tycker vi om detta mejlet?

Hej, jag har som alla vet inga pengar, så jag tänkte såhär: Jag loggar in på whoa.nu och försöker sälja nåt beat till nån random trevlig prick! Så jag skapade en tråd och fick svar direkt! Såhär löd mäjlet, exakt:

"yooo om vi kommer överns om lite sköna tips så jag kan lyfta mitt namn så lätt då kan vi komma översens om en deal du lär ut to me how to make good beats and mix them och du får pröjs school avgift heheh hiphop school vore fett sjyst om du kunde help me out så hjälper jag dig med cash peace brush adda mig ilrl skriv medelande *beeep*@hotmail.com"

Tycker ni att jag borde svara? fNizZ!

hejdå!

1 comment:

gabbe said...

varför slänger du upp våran konversation på din blogg för din pajjas jag som du frågade om du kunde ge mig tips var lite ny på skiten vem tror du att du är nån hiphop ikon som ska skina som värsta hiphoop kungen ge dig för faan hur gammal är du visar bara vilken tönt du är för hiphop världen visa lite skalle åtminstone och gnugga bort det där inlägget. satt sökte på kul med några kompisar så kommer den där skiten upp vad vill du få sagt att jag var ny och ville ha lite tips av en snubbe och pröjsar för det somthing wrong with it jag har fått tipset om hiphop school från london där dom faktiskt har en sån skola just för att lära sig mixa göra beats
men jag fick inget tips av dig så tackar för det för nu gör jag min shiit och den rullar mannen så du visar bara hur en låg person agerar som säkert är en sån kille som ä häftig med sin polare men alla börjar nånstans jag har inte haft samma möjlighet som du suttit inne 7 år och kom ut ville göra nåt coolt ny vädning på mitt liv alla börjar nånstans din felvridna fotdjävel read this djävla monkey headz och ta bort skiten.