2007-09-29

"Vi gendar den när vi kommer hem?"

Asti i huset...

Tycker att BGM är jävligt slappa som inte har nåt att komma med här på blöggsen, så jag tänkte reppa nåt. Men nu under komponeringen här så minns jag bara en grej, skitbull, bloggen är skit för tillfället; kan vi hjälpas åt?

Elias har hursomhelst börjat med sin nya grej att ständigt svänga åt höger när man går med honom, nån typ av närhetsstörning? Jag vet inte, jag tyckte iaf till slut att det var jobbigt... Mitt hat dödades dock direkt när veckans puncline lades som svar:

"Asså måste du gå så långt åt höger, du trycker ut mig!?"

"Det var det jag sa till Reinfeldt också"

Just det! Nummer två som inte är rolig alls!

"Hade du kunnat spänna en 91:a?" - På "gymmet" måste man hålla snacket manligt

Detta inlägget påminnner om dom där första som är skittråkiga och wierd och jätteamatöriga? (ja, jag skrev "jätteamatöriga") Eller så har alla varit det kanske höhöhö! Nu drar jag, borde plugga ändå. Kan nån annan bidra med nåt ball?

Reppa Pidde ikväll, grattis!

hejdå

No comments: