2007-09-12

Tar mig tillbaks...

På tal om "Eargasm's"

Det här var mitt eget val, knäpper jackan ger mig av
det jag var har jag lämnat nu, kompis vet du vad?
jag kan inte ångra, har bara några få meter kvar
och ni blir bara mindre och mindre för varje steg jag tar
ser hur ni stressar förbi, men bryr mig inte alls
jag har tagit förväl och flyr emot ingenstans
inget alls, inte någonting som är
i vägen skulle kunna få mig blind, jag svär
jag har tatt mig tid, gnuggat mina ögon
är helt klar på min sak och fruktar inte döden
jag skakar dammet av mig för att gå gatorna ner
så mycket här omkring men så få saker man ser
steg efter steg, verkligen ångest
men det känns som det lättar desto närmre jag kommer
skulle träffa han och närsomhelst han kommer hit
med typ några runda som jag får för kompispris
jag poppar en två tre fyra fem ibland
sticker bort härifrån bara lämnar allt

måste bort
så jag tar mig mellan tegel över staket

under stängsel, genom allt, kvarter efter kvarter
jag stoppar inte förrän någon stoppar mig, jag måste fram
man korsar inte havet för att sedan aldrig gå in land
på väg mot mitt öde så världen i övrigt
får vänta, jag lämnar, jag svär att jag gör det
jag dör hellre än att bli som ni
jag tycker att ni borde skämmas, svänger hit och dit
med rykten, jag går en två tre fyra fem och fann
mer än en anledning att lämna allt

"Blue skies..." på det!

Dom som vet dom vet; en är iaf SlimKid - välkommen hem! (imorgon då...)

max piz

1 comment:

Anonymous said...

den tar mig verkligen tillbaks