2007-08-16

"Nej men det är cleant"

Innan jag får tillbaka alla dem (ca 60) BGM utmärkelserna som jag skrev ner på något tåg i Europa av Justus, tänker jag skriva ner en rolig grej jag märkt är vanligt förekommande bland BGM:are.

Under resans gång släpptes en rad dräpande kommentarer om folk utseendemässiga tillkortakommanden. Eller saker som rör en persons klädstil.

Iallafall, du vet att du är bland BGM:are om någon försöker vända på en extrem sanning med "nej men det är cleant".

Olika exempel.

-Fan vad sköbbigt att du går barfota i dina sneaks!
-Nej men det är cleant.

-Shit mänz, ditt hår under armarna är riktigt vidrigt!
-Nej men det är cleant.

-Det är skitvidrigt när du har byxorna så långt ner så man ser din platta röv!
-Nej men det är cleant.


Lite kul är de.

2 comments:

HUGH NEFFNER said...

sålänge du posar som om du kom på SAMTLIGA "60" utmärkelser så kan du ju bara suga.. annars props till inlägget.

Anonymous said...

Jag menar att jag kom på ca 60.Inte att alla tillsammans var 60 och jag skrev dem.

Så nu är de du som suger.

Bert B