2007-08-18

BGM på nya äventyr!

Neffner var mer sugen på öl än någon någonsin varit i världshistorien, Hoffmaestro hade inhandlat tiotusen flak och pavor, Pidde+2 var på gästlistan... Vi gendar, jag och Snöff bestämmer oss för att haka på till the spot som denna kväll otippat nog var Inkonst! Gendandet (och mörnandet, fnizz!) fortsätter.

Hälften cyklar mot Inkonst, jag och el Hoff cyklar lite senare (efter att ha "crippat" till hela 2001-plattan) till mig för att hämta leg i form av pass. Därefter bär det av med taxi mot Inkonst "Jag orkar inte cykla hela vägen!" med Malmös lackaste taxichaufför för att mitt under färden få ett samtal av Elias från Piddes telefoun:

"Asså ni får inte gå in! Ni kan inte gå in asså, ni får inte lägga pengar på detta, vi går ut nu." - Detta efter att ha varit där 2 minuter.

Vi skiter i det och fortsätter genda, hookar snacks och BK-pul och hänger hos mig där ingen egentligen vet vad vi gjorde? Jag satt vid datan? Mycket social aktivitet? Jag vetefan, vad tycker vi om detta konstiga och tråkiga blogginlägget? Bra kväll iallfall! Dessutom kom jag på ett nytt budord:

"Dåligt pul = bra gend"

Hade velat citera hela Huge Neffner och och Piddöffs konversation om bla Gullvik men jag är rädd att det inte hade blivit korrekt citerat, anå


pz

No comments: