2007-07-05

Det är torsdag och hög tid att börja blogga.

Nu när det regnar katter och hundar och större delen av BGM befinner sig i Roskilde får bloggen skänka mig tröst i denna svåra stund. Att det troligen regnar i Roskilde också ger en viss behövlig skadeglädje och det känns fint att slippa hela gyttjetältningsgrejen, men det är ändå en ganska bull dag.

Som alla vet är lidandet idéernas moder och låt mig därför använda mitt överskottslidande till att hylla den organisation som i folkmun går under namnet BGM. Det är svårt att hitta en gemensam nämnare (ett trasigt hem?) men låt oss för den extrema bössighetens skull säga att det är kärleken till livets bländande skönhet som förenar oss. Grabbar, jag älskar er!

För att avrunda lite seriöst i alla fall så vill jag nämna att det nu bara är åtta dagar kvar tills BGM-tåget rullar iväg och hela Europa blir vårt hem. Fatta vad kul det kommer bli!

No comments: