2007-06-25

HÖRT PÅ JOBBET (OUTRO (OCH INTRO TILL VOLUME II))

Då jag nu har ny arbeitskomrad så tänkte jag att jag inte ska droppa dom där citaten jag hade stashade från förra veckan. Eller, kanske nåt. Iallafall, min översexuella före detta arbetskamrat slängde ur sig detta i förra veckan:

Random konstaterande:

"Fan, så fort man går ut, sån jäla balle man får direkt! Flickor överallt!"

Om en 14-15 årig tjej (skabbig) som gick förbi när vi pausade:
"Oooooh. Ojojoj. Tänk o suga lite på henne... Mmmmh, luktar citron....."

Om vår nya förman (kvinna):
"Du det va en liten enna, hon kan hoppa opp o sätta sig po pinnen!"
"Ujj, så liten honn va! Hon behöver inte ens gå ner po knäu!"
Det var det... Tyvärr så blir det inget mer från min perverse f.d. arbetskamrat - iallafall inte på ett tag. Får se om jag kanske teamas upp med honom igen... Vi är ju ändå ganska så lika!

Numer jobbar jag med en kille som heter Jasmin (jepp, Jasmin, jepp, kille!). Han är superclean. Tänkte ge er lite stats på honom:

Namn: Jasmin
Ålder: 31 år
Skägg: 6 år (stort!)
Nicknames: Hadji (Religion: Islam), Jasko (fast dom kallar bara honom det i bosna, (Ursprung: Bosnien) och det är visst dålig respekt att kalla honom det, för det är en förkortning av namnet. Dom gör det där nere. Förkortar namn. Kass respekt.)
Sport: Boxning (I Växjö, på nittiotalet)

Han pratar inte så jättemycket, eller bra - men jag lätt hitta nåt roligt till er folks!

PIZZA OCH KÄRLEK
H.N

2 comments:

Anonymous said...

I KNOW! kan du fatta att jag som barn (med kort har iofs) fick svara pa om jag var tjej eller kille, for att jasmin ju ar "unisex" (ofta!)

Anonymous said...

haha, det är svårt att fatta, sjukt ball! (tycker JAG höhöh)