2007-06-06

"Alltid soft att knäcka!"

Slimkid på väg till grillning... Talar väl ganska mycket för gårdagen åsså? "Såhär gendade har BGM aldrig varit tillsammans!!!" Bara jag som lade märke till att praktisk taget ingen av oss kunde snacka när vi satt på bussen in till stan? Jävligt ball och händelserik kväll asså, tre grejor måste reppas, vissa skojigare än andra:

Vi hann inte till Rades studentfest, kändes jävligt surt, men men...

BGM var så gendade dom bara kan bli, vilket fortfarande är svinball (iaf enligt mig och slimkid; määh har inte snackat med dom andra...). Exempel på detta är att praktiskt taget varenda konversation från det att vi lämnade Aidas crib till det att vi kom hem till Hugh Neffner handlade om hur fulla vi var. Lite barnsligt sådär (tänker inte skriva "fjortis") men jävligt ball. Liggningar på marken förekom...

Efter att ha deckat (medvetslös?) i två timmar levde jag i allra högsta grad upp till mitt producentnamn och hotade diverse peeps med stryk(?) och reppade att jag "inte har nån självdistans överhuvudtaget just nu!" Och till min förvåning var damen min och miss vix helt plötsligt i rummet (i huset) "Fucking Vicky e här!" 3 minuter (hoppas det inte var längre än så?) av ren vidrighet och split personality, typ... Inget biktande här nu då, tycker mest hela grejen är ball (men ändå, förlåt för min sköbbighet)

Detta var då på nån annans student, man lär ju skärpa sig på sin egen, eller? Spänningen stiger, två dagar brä!

"Ducka skitstövel!"

pz

No comments: