2007-05-07

snöffs fest part 3

den mäktiga fällkniven e tillbaka på bloggen efter en tids frånvaro, så the anticipation e hög. kan bli svårt att leva upp till, men håll till godo...

fyllecitat från ferren:

fällkniven till jösen när hon höll på och pilla på en godis eller liknande: "ooh, du rullar nåt!"

fällkniven till prom queen 1 när hon klagade på skoskav: "men du har ju små fötter, då kan man inte få skoskav" (helt seriöst menat)

fällkniven till prom queen 1: "vi kan inte sova, det e för lite tid" (utan att någon tidsbegränsning existerade)

fällkniven: "jag tror Rade e bra i sängen"

Rade, när han svingendad och iför solglasögon i ett mörkt hus plötsligt bestämde sig för att dra kl 05.00: "jag kom på nåt, jag måste fixa en grej"

citat om ferren:

JMC: "den ena me balklänning satt bredvid mig och fick dricka på sin klänning. så frågade jag om det var mitt fel, o fick en arg blick tillbaka. sen sket jag i det o bara fortsatte genda.."

ja, "citatbloggen" (som den förbjudet har kallats) lever vidare...


/Peace & Q's

2 comments:

Anonymous said...

nice reppning av dina egna citat elöff! haha, och ja.. tack för senast liksom! (det var en limeklyfta)

HUGH NEFFNER said...

hahaha det e ju svinball att du reppar dina egna citat.. unlimited amount of props!