2007-05-27

JAG HAR CANCER

eller, jag lär ju ha cancer, om man får tro aftonhoran så är min skoimpregneringsspray det farligaste och mest cancerogena som finns i hela galaxen:

"redan små mängder har visat mycket skadliga effekter på fortplantning, cellfunktioner och hormonsystem."

jag praktiskt taget lever i en bubbla av impregnering med tanke på min skobögighet och ras-renlighetsnojja. inte bra.


(tack för den sneakersnstuff som insisterade på att jag skulle köpa sprayen, hur fan ska jag kunna fortsätta köpa skor för tusentals kronor av er om jag plötsligt dör av cancer? det var väl inte så jävla genomtänkt!? och mina barn, som lätt hade blivit sneakerofiler och gjort er rika - dom lär ju antagligen aldrig födas eftersom ni nu sabbat min sperma. fuck.)

1 comment:

Anonymous said...

jag fick gåshud när nyheterna berättade om detta.
men mitt impregneringmedel. . .min räddare i regn och smuts. vad blir det av oss liksom? ska vi köra platsfolie?