2007-04-15

Top 3 Hitz!

Chea! Nu är det dags att lägga ett tråkigt inlägg som endast jag kommer reppa ("ååhh, inte ett till?"). Såklart inte tråkigt enligt mig (!) men eftersom dessa låtarna är halvsvåra att få tag på om man vill (för dom som läser men inte skriver på den här bloggen: jag kan skicka över msn! , jag behöver ändå fler kontakter höhöh) så kan det vara totalt ointressant...
Men hursomhelst, man måste ju reppa sin soul, det är viktigt för fan! Speciellt för hiphop-headsen... Så här släpper jag min top 3 soullåtar-lista, och förvarningen kommer: Detta är så äkta det kan bli... med andra ord: vacker musik!

1.Sharon Ridley-Where Does That Leave Me?
2.Millie Jackson-A Child Of God (It's Hard To Believe)
3.The 21st Century-Remember The Rain

Där har ni det! Kolla in skiten för fan!

worldpeace!

No comments: