2007-04-14

Ett måste för reppning

Med tanke på att praktiskt taget ALLT är så bra det kan vara just nu och det finns tusen saker och händelser som är värda att berätta om (ooo, lökigt!) blir det svårt att välja ut nåt sådär... MEN! Eftersom detta trots allt är BGMbloggen så reppar jag BGM, och en sjukt trevlig händelse som inträffade för nån vecka sen:

Efter att ha haft en sjuk puldag med gendhookning i Köpenhamn, sluppit den enda lektion jag hade på hela dan och svinpuligt väder, så ringer jag upp mina vänner på berget; fällkniven och jonkers.

Vi linkar upp den och när jag steppar in genom dörren får jag veta att jag har lite av en överaskning att ta emot; Elias flexxar sina nya gitarrskillz och Joniz sjunger...

"Denna är för dig"
Pulserenad med "Wonderwall" å allt, man kände sig sjukt hedrad. Lite halvt på skoj sådär kanske men ändå, sjunger nån för dig är det ändå mäktigt!

Propsen kom!

(Kanske det bössigaste/manligaste inlägget hittils?)

Kände behovet att reppa min uppskattning då jag hörde Oasis idag...

peace of cake!

No comments: